tiistai 4. lokakuuta 2016

Halojata halloo!

Oon vuonna 2000 syntynyt ihmisenalku Salosta. Nimenä toimii Miska ja ikää löytyy pian 17 vuotta

TOP 5 - tärkeimmät asiat elämässäni:

- Perhe. Omaani kuuluu isä, äiti ja isosisko.
- Koti. Asun äitini kanssa Salon Alhaisissa.
- Ystävät. Loistava seura auttaa jaksamaan myös arjen haasteiden keskellä.
- Musiikki. Kun mikään muu ei tunnu auttavan, käännyn musiikin puoleen.
- Terveys. Viimeisten vuosien aikana olen alkanut arvostamaan terveyttä täysin uudella tavalla.


Mä oon alottanu visualistin opinnot vasta syyskuun lopulla, joten oon hieman muita jäljessä. Halusin opiskelemaan visualistiksi, koska mm. asiakaspalvelu, sisustus ja sosiaalinen media kuuluvat kiinnostuksen kohteisiini.


Täs ois söpö kuva musta ja hauvasta


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti