maanantai 10. huhtikuuta 2017

Tapahtumamarkkinointi

Miten tiedät saapua juuri tapahtuman aikaan juuri tapahtuman paikalle?
Tässä kohtaa tarvitaan tapahtumamarkkinointia. Tapahtumamarkkinoinnilla tarkoitetaan markkinointia, jonka tavoitteena on saada tapahtuman kävijämäärä nousemaan. Kuluttajan huomio pyritään herättämään ja samalla heitetään kasa infoa tapahtumasta hänen päälleen. Jokainen osaa varmasti mainita useita tilanteita, joissa on käytetty tapahtumarkkinointia. Tapahtumamarkkinointia tapahtuu oikeastaan kaikkialla, somessa, kaikkialle kiinnitetyissä julisteissa yms.

Imago on yrityksen muille antama kuva itsestään. Hyvä imago koostuu mm. luotettavuudesta, kestävyydestä ja täsmällisyydestä.

Brändistä hyvä esimerkki on Apple. Merkin ympärille on muodostunut positiivinen maine. Brändin arvoa lisää sen tunnettavuus.

Lähteet: 12345

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti